Benzina, největší síť čerpacích stanic v České republice, vstupuje na slovenský trh jako Oficiální partner Mistrovství světa v ledním hokeji 2019. Hokejový šampionát bude rovněž ústředním tématem marketingové kampaně Benziny na Slovensku. Cílem kampaně je podpořit povědomí o značce Benzina, která se po patnácti letech vrací zpět na slovenský trh.
Svou první čerpací stanici na Slovensku plánuje Benzina otevřít v Malackách blízko slovensko-českých hranic na jaře letošního roku. Následnou expanzi chce provést zejména spoluprací s menšími provozovateli čerpacích stanic a je otevřena i akvizicím větších řetězců.
„Slovenský trh je pro naše maloobchodní aktivity přirozeným prostorem. K dosavadnímu velkoobchodnímu prodeji paliv na Slovensku tak nyní přidáváme i maloobchodní prodej pohonných hmot na čerpacích stanicích, které ponesou logo Benzina,“ říká Tomasz Wiatrak, místopředseda představenstva zodpovědný za maloobchodní aktivity společnosti Unipetrol, do jejíž skupiny Benzina spadá. Unipetrol je jediným zpracovatelem ropy v Česku a největším prodejcem pohonných hmot a patří do nadnárodního petrolejářského koncernu PKN Orlen.
V rámci oficiálního partnerství Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 povede Benzina v České republice i na Slovensku marketingovou kampaň, jejíž součástí je soutěž s názvem Natankuj 30 l a vyhraj na www.soutezbenzina.cz. Motoristé tak budou soutěžit o exkluzívní lístky na hokejové zápasy českých a slovenských hokejových týmů a o věcné ceny s motivy 2019 IIHF MS, jako jsou dresy, čepice nebo trička. Benzina byla již historicky Oficiálním partnerem hokejového šampionátu pořádaného v Praze v roce 2015.
„Jsme přesvědčeni, že se staneme jedním z významných hráčů na slovenském trhu. Abychom toho dosáhli, chceme posílit povědomí o značce Benzina na Slovensku. Protože je lední hokej extrémně populární v obou zemích, a máme už skvělou zkušenost s partnerstvím k hokejovému šampionátu v Praze před čtyřmi lety, chceme nabídnout benefity z této spolupráce i zákazníkům na Slovensku. Vášeň pro hokej naše země spojuje a my uděláme vše proto, aby pro naše země byla brzy opět společná i značka Benzina,“ říká Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina.
"Těší nás, že kromě zahraničních firem budeme moci během hokejového šampionátu na Slovensku propagovat i významnou českou společnost, navíc ve chvíli, kdy se rozhodla vstoupit na slovenský trh," říká Vladimír Janček, ředitel marketingu organizačního výboru 2019 IIHF MS v ledním hokeji.
Partnerství s hokejovým šampionátem Benzina podpoří komunikací přímo na svých čerpacích stanicích a rádiovými spoty, následovaná outdoorovou kampaní a komunikací na sociálních sítích, především Facebooku, YouTube, Twitteru, Instagramu a LinkedIn. V dubnu rovněž spustí nové webové stránky ve slovenštině.
Benzina se na Slovensko vrací po 15 letech. Samotná značka vznikla už v roce 1953 v tehdejším Československu, když Ministerstvo chemického průmyslu nahradilo touto značkou původní název Benzinol používaný pro čerpací stanice od roku 1949, kdy došlo ke znárodnění a vytvoření jedné státem ovládané sítě. Po roce 1989 přešla Benzina v rámci privatizace do soukromých rukou a právo na používání své značky na slovenském trhu dočasně ztratila. Nyní se Benzina na Slovensko vrací jako lídr českého trhu, kde provozuje 409 čerpacích stanic a dle objemu prodaných hmot ovládá čtvrtinu trhu.
Svou první čerpací stanici na Slovensku plánuje Benzina otevřít v Malackách blízko slovensko-českých hranic na jaře letošního roku. Následnou expanzi chce provést zejména spoluprací s menšími provozovateli čerpacích stanic a je otevřena i akvizicím větších řetězců.
„Slovenský trh je pro naše maloobchodní aktivity přirozeným prostorem. K dosavadnímu velkoobchodnímu prodeji paliv na Slovensku tak nyní přidáváme i maloobchodní prodej pohonných hmot na čerpacích stanicích, které ponesou logo Benzina,“ říká Tomasz Wiatrak, místopředseda představenstva zodpovědný za maloobchodní aktivity společnosti Unipetrol, do jejíž skupiny Benzina spadá. Unipetrol je jediným zpracovatelem ropy v Česku a největším prodejcem pohonných hmot a patří do nadnárodního petrolejářského koncernu PKN Orlen.
V rámci oficiálního partnerství Mistrovství světa v ledním hokeji 2019 povede Benzina v České republice i na Slovensku marketingovou kampaň, jejíž součástí je soutěž s názvem Natankuj 30 l a vyhraj na www.soutezbenzina.cz. Motoristé tak budou soutěžit o exkluzívní lístky na hokejové zápasy českých a slovenských hokejových týmů a o věcné ceny s motivy 2019 IIHF MS, jako jsou dresy, čepice nebo trička. Benzina byla již historicky Oficiálním partnerem hokejového šampionátu pořádaného v Praze v roce 2015.
„Jsme přesvědčeni, že se staneme jedním z významných hráčů na slovenském trhu. Abychom toho dosáhli, chceme posílit povědomí o značce Benzina na Slovensku. Protože je lední hokej extrémně populární v obou zemích, a máme už skvělou zkušenost s partnerstvím k hokejovému šampionátu v Praze před čtyřmi lety, chceme nabídnout benefity z této spolupráce i zákazníkům na Slovensku. Vášeň pro hokej naše země spojuje a my uděláme vše proto, aby pro naše země byla brzy opět společná i značka Benzina,“ říká Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina.
"Těší nás, že kromě zahraničních firem budeme moci během hokejového šampionátu na Slovensku propagovat i významnou českou společnost, navíc ve chvíli, kdy se rozhodla vstoupit na slovenský trh," říká Vladimír Janček, ředitel marketingu organizačního výboru 2019 IIHF MS v ledním hokeji.
Partnerství s hokejovým šampionátem Benzina podpoří komunikací přímo na svých čerpacích stanicích a rádiovými spoty, následovaná outdoorovou kampaní a komunikací na sociálních sítích, především Facebooku, YouTube, Twitteru, Instagramu a LinkedIn. V dubnu rovněž spustí nové webové stránky ve slovenštině.
Benzina se na Slovensko vrací po 15 letech. Samotná značka vznikla už v roce 1953 v tehdejším Československu, když Ministerstvo chemického průmyslu nahradilo touto značkou původní název Benzinol používaný pro čerpací stanice od roku 1949, kdy došlo ke znárodnění a vytvoření jedné státem ovládané sítě. Po roce 1989 přešla Benzina v rámci privatizace do soukromých rukou a právo na používání své značky na slovenském trhu dočasně ztratila. Nyní se Benzina na Slovensko vrací jako lídr českého trhu, kde provozuje 409 čerpacích stanic a dle objemu prodaných hmot ovládá čtvrtinu trhu.
Benzina je součástí skupiny Unipetrol a provozuje nejrozsáhlejší síť čerpacích stanic v České republice. Za 61 let své existence prošla bohatým vývojem. Jedná se o tradiční a zároveň moderní značku českých motoristů, která je charakteristická svými vysoce kvalitními palivy a zákaznickými službami. Kromě paliv EFECTA s čistícím účinkem nabízí Benzina také prémiová paliva VERVA a široký sortiment občerstvení v gastronomickém konceptu STOP CAFE. Benzina vydává i vlastní tankovací karty EASY a BUSINESS, celkem provozuje 409 čerpacích stanic a má tržní podíl 23,2 %.
Kontakt: Pavel Kaidl, tiskový mluvčí, tel.: +420 736 502 520, e-mail: pavel.kaidl@unipetrol.cz
Kontakt: Pavel Kaidl, tiskový mluvčí, tel.: +420 736 502 520, e-mail: pavel.kaidl@unipetrol.cz