Síť čerpacích stanic Benzina ORLEN zvyšuje zákaznický komfort a hygienickou bezpečnost zákazníků. Začala vybavovat samoobslužné kávovary na čerpacích stanicích terminály umožňujícími platbu prostřednictvím platebních i stravenkových karet nebo pomocí mobilních telefonů a chytrých hodinek. Do konce března bude platebními terminály vybaveno celkem 67 čerpacích stanic, pokrytí celé sítě plánuje Benzina ORLEN dokončit nejpozději na začátku příštího roku.
„Provozujeme nejvíce čerpacích stanic a na každé z nich si zákazníci mohou zakoupit občerstvení a vybrat si z několika druhů výběrové fair trade kávy. To z nás dělá i největší kavárenský řetězec a také nás to zavazuje být inovativní a určovat trendy. Proto jsme se rozhodli vybavit všechny samostatně stojící kávovary na našich čerpacích stanicích moderními platebními terminály. Zákazníci si tak mohou zakoupit kávu přímo u kávovaru bez nutnosti navštívit pokladní zónu. Na základě údajů z testovacího provozu očekáváme, že v budoucnu se více než polovina plateb za kávu bude realizovat přímo u kávovarů,“ říká Tomasz Wiatrak, předseda představenstva skupiny ORLEN Unipetrol, do které patří i Benzina ORLEN, a dodává: „Pokračujeme tak v trendu, který jsme nastolili našimi mobilními aplikacemi „Benzina aplikace“ a „Mycí digi linka“, které umožňují provést platbu za tankování a mytí vozidla prostřednictvím mobilního telefonu.“
Benzina ORLEN je s 419 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním. „Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 %. Klíčová je pro nás kvalita surovin i postup přípravy pokrmů. Našim stěžejním produktem je fair trade káva namíchaná podle unikátní receptury v Belgii. Čerstvá káva je základem našeho občerstvení a nabízíme ji i na těch nejmenších stanicích. Její oblíbenost jasně potvrzují i čísla. Každé dvě vteřiny totiž prodáme jednu kávu a v loňském roce jsme na našich čerpacích stanicích celkově spotřebovali přes 170 tun této výběrové kávy,“ prozradil Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina ORLEN.
„Provozujeme nejvíce čerpacích stanic a na každé z nich si zákazníci mohou zakoupit občerstvení a vybrat si z několika druhů výběrové fair trade kávy. To z nás dělá i největší kavárenský řetězec a také nás to zavazuje být inovativní a určovat trendy. Proto jsme se rozhodli vybavit všechny samostatně stojící kávovary na našich čerpacích stanicích moderními platebními terminály. Zákazníci si tak mohou zakoupit kávu přímo u kávovaru bez nutnosti navštívit pokladní zónu. Na základě údajů z testovacího provozu očekáváme, že v budoucnu se více než polovina plateb za kávu bude realizovat přímo u kávovarů,“ říká Tomasz Wiatrak, předseda představenstva skupiny ORLEN Unipetrol, do které patří i Benzina ORLEN, a dodává: „Pokračujeme tak v trendu, který jsme nastolili našimi mobilními aplikacemi „Benzina aplikace“ a „Mycí digi linka“, které umožňují provést platbu za tankování a mytí vozidla prostřednictvím mobilního telefonu.“
Benzina ORLEN je s 419 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním. „Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 %. Klíčová je pro nás kvalita surovin i postup přípravy pokrmů. Našim stěžejním produktem je fair trade káva namíchaná podle unikátní receptury v Belgii. Čerstvá káva je základem našeho občerstvení a nabízíme ji i na těch nejmenších stanicích. Její oblíbenost jasně potvrzují i čísla. Každé dvě vteřiny totiž prodáme jednu kávu a v loňském roce jsme na našich čerpacích stanicích celkově spotřebovali přes 170 tun této výběrové kávy,“ prozradil Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina ORLEN.
![](/getmedia/5c098b9a-e1f3-4d89-b610-c89b17522bf6/BenzinaOrlen-Kavovary-Bezkontaktni_platba-tiny.jpg)
Benzina ORLEN je součástí skupiny ORLEN Unipetrol, jež patří do nadnárodního skupiny ORLEN, a provozuje nejrozsáhlejší síť čerpacích stanic v České republice. Vznikla v roce 1958 a jedná se o tradiční a zároveň moderní značku českých motoristů, která je charakteristická svými vysoce kvalitními palivy a zákaznickými službami. Kromě paliv EFECTA s čistícím účinkem nabízí Benzina ORLEN také prémiová paliva VERVA a široký sortiment občerstvení v gastronomickém konceptu STOP CAFE. Benzina ORLEN vydává i vlastní tankovací karty EASY a BUSINESS a zákazníkům nabízí dvě mobilní aplikace – věrnostní aplikaci Benzina a aplikaci pro péči o vůz Mycí digi linka. Celkem Benzina ORLEN v Česku provozuje 419 čerpacích stanic a má tržní podíl 25 %. Důvěru spotřebitelů potvrdil fakt, že Benzina ORLEN již počtvrté v řadě získala titul Nejdůvěryhodnější značka v České republice. V roce 2019 vstoupila na Slovensko, když otevřela první čerpací stanici v Malackách. V současnosti má Benzina ORLEN ve své síti na Slovensku již 20 stanic.
Kontakt: Pavel Kaidl, tiskový mluvčí, telefon: +420 736 502 520, email: pavel.kaidl@orlenunipetrol.cz
Kontakt: Pavel Kaidl, tiskový mluvčí, telefon: +420 736 502 520, email: pavel.kaidl@orlenunipetrol.cz